Mine filer/OneDrive

Kristoffer Uhrenholdt Turkzeban
Kristoffer Uhrenholdt Turkzeban
  • Opdateret

Hvad er Mine filer/OneDrive?

Mine filer/OneDrive er en filarkiv-tjeneste som Røde Kors tilbyder via sit sikre netværk.

Med OneDrive kan du gemme dine filer i skyen og få adgang til dem fra enhver enhed med internetforbindelse. Du kan også dele filer med andre og samarbejde på dokumenter i realtid.

Hvis du bruger OneDrive i dit frivillig-arbejde, kan du gemme og dele dokumenter, regneark, præsentationer.

Hvordan får jeg adgang til OneDrive?

For at få adgang til dine egne personlige filarkiv skal du have en Røde Kors e-mail, som kan bestilles af ud frivillige med hverv her.

Naviger til OneDrive via Røde Kors e-mail

1.

Login på din Røde Kors e-mail og klik på de 9 prikker øverst i venstre hjørne.

2.

Denne drop-down menu kommer nu frem. Hér kan du vælge OneDrive.

      

3.

I venstre menuen kan du navigere mellem Startside, Mine filer og du kan oprette dokumenter ved at klikke på + Tilføj ny.

Mine filer er dit private filarkiv, hvor du kan gemme, oprette og dele dokumenter fra.

                                     

 

Relateret til

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

0 kommentarer

Log ind for at kommentere.