Brugere tilmeldes ikke automatisk afdelingens filsystem. Dette skal gøres manuelt. De bliver heller ikke fjernet, med mindre deres e-mail konto helt bliver slettet. Det kræver en løbende administration at vedligeholde afdelingens filsystem. Dette står bestyrelsen for, men nogle bestyrelser har uddelegeret ansvaret til en IT-frivillig eller tovholder.
Administrationen af filsystemet drejer sig især om systemets afgrænsede mapper og de brugere, der har adgang til dem. Hvis en aktivitetsleder stopper eller bliver almindelig frivillig, skal denne ikke længere have adgang til den afgrænsede mappe for den givne aktivitet. Eller hvis I starter en ny aktivitet, skal der oprettes en ny lukket mappe til den kommende aktivitet.
Nedenstående formular er dit værktøj til at bestille ændringer i filsystemet hos Helpdesk. Start med at vælge opgavetypen, og indsend dernæst den nødvendige information ved at udfylde de givne felter. Du vil modtage en tilbagemelding fra Helpdesk inden for 2 dage.
Administrer filsystem | Mit Røde Kors (mitrodekors.dk)
Har du spørgsmål?
Kontakt holdet bag filsystemet ved at skrive til filsystem@rodekors.dk
Relateret til
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.