Lav et autosvar i Outlook Online således:
1) Log på din personlige Røde Kors e-mail ved at skrive owa.rodekors.dk
2) Øverst i højre side af skærmen: Vælg ’indstillinger/settings’.
3) Vælg derefter: ’Se alle Outlook-indstillinger’
4) Vælg derefter først menuen 'Mail' og derefter menuen ’Autosvar’.
5) Nu får du mulighed for at sætte slideren på ’Aktivér autosvar’, som vist hér.
6) Sæt datoer på, hvis du kender den periode, hvor henvendelser skal modtage et autosvar fra dig.
Hvis du kun vil give et autosvar til de mails, som kommer fra Røde Kors, skal du kun udfylde det øverste tekstfelt.
Hvis ALLE henvendelser skal modtage dit autosvar, skal du også udfylde det nederste tekstfelt.
Husk at klikke ’Gem’.
7) Hvis du også har en funktionspostkasse, som ligger som en fold-ud menu inde i din Outlook online (dvs. en af de nye funktionspostkasser), så skal du lave et separat autosvar til den.
Fremgangsmåden er præcis den samme som ovenfor beskrevet, men inden du går ind i ’Settings’, skal du først gå ind under din profil (i øverste højre hjørne), og vælge ’Åbn en anden postkasse’.
8) Herefter kommer et vindue op, som du kan søge din funktionspostkasse frem i.
9) Klik på den funktionspostkasse, som du vil oprette et autosvar til – og følg derefter fremgangmåden, som den er beskrevet fra starten af i dette afsnit om autosvar.
Har du spørgsmål?
Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her.
Relateret til
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.