Røde Kors stiller en række IT-systemer til rådighed til frivillige med hverv. Som butiksleder har du adgang til følgende:
-
Kontakt (Håndtering af frivillige)
-
Røde Kors personlig e-mail (Kommuniker som Røde Kors butiksleder og send sikker mail)
-
Røde Kors funktionspostkasse (Kommuniker på vegne af Røde Kors butik og videre giv postkassen til næste butiksleder i rækken)
-
Røde Kors filsystem (Gem vigtige filer i afdelingens filsystem som enten bestyrelse, andre frivillige eller den næste butiksleder vil kunne nyde godt af)
-
Mine filer/OneDrive (Benyt Word, Excel, PowerPoint i dit arbejde som butiksleder)
-
Online møder (Afhold eller deltag i online møder med dine frivillige, Landskontoret eller andet)
Som butiks-leder er der en række digitale systemer der muligvis hører under dit ansvar i butikken:
1. FlexPOS - Kassesystem til butikkerne
Hvad er FlexPOS?
FlexPOS bruges til kassebetjening i butikkerne samt internt regnskab og budgetopfølgning i butikkerne.
Hvordan får jeg adgang?
Du får adgang til FlexPOS via en af vores to leverandører: iAdvice eller Amero. iAdvice har vi en indkøbsaftale med, så vi anbefaler, at du kontakter dem.
Vejledning
I videoen får du en gennemgang af de vigtigste funktioner i systemet FlexPOS, der kan give dig overblik over salget i din butik.
Har du spørgsmål?
Alle butikker, der bruger FlexPOS, har en aftale med en af vores to leverandører, hvor der er support inkluderet. Hvis du har spørgsmål til FlexPOS, skal du derfor kontakte din butiks leverandør: iAdvice eller Amero.
2. POS skærme
Hvad er POS skærme?
POS skærme bruges til at planlægge indhold til butikkernes infoskærme (fortrinsvist til baglokalet – senere måske også i FrontOffice).
Hvordan får jeg adgang?
Kontakt Evo Signage for at få adgang til POS skærme i butikkerne.
Har du spørgsmål ang. POS skærme?
Har du spørgsmål ang. POS skærme, så kontakt Karsten Nørgaard fra Evo Signage på tlf. 5353 4694.
Relateret til
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.