IT-systemer til butiksleder

Kristoffer Uhrenholdt Turkzeban
Kristoffer Uhrenholdt Turkzeban
  • Opdateret

Røde Kors stiller en række IT-systemer til rådighed til frivillige med hverv. Som butiksleder har du adgang til følgende:

Som butiks-leder er der en række digitale systemer der muligvis hører under dit ansvar i butikken:

 

1. FlexPOS - Kassesystem til butikkerne

Hvad er FlexPOS?
FlexPOS bruges til kassebetjening i butikkerne samt internt regnskab og budgetopfølgning i butikkerne. 

Hvordan får jeg adgang? 
Du får adgang til FlexPOS via en af vores to leverandører: iAdvice eller Amero. iAdvice har vi en indkøbsaftale med, så vi anbefaler, at du kontakter dem. 

Gå til FlexPOS

Vejledning
I videoen får du en gennemgang af de vigtigste funktioner i systemet FlexPOS, der kan give dig overblik over salget i din butik.

Har du spørgsmål?
Alle butikker, der bruger FlexPOS, har en aftale med en af vores to leverandører, hvor der er support inkluderet. Hvis du har spørgsmål til FlexPOS, skal du derfor kontakte din butiks leverandør: iAdvice eller Amero.

 

2. POS skærme

Hvad er POS skærme?
POS skærme bruges til at planlægge indhold til butikkernes infoskærme (fortrinsvist til baglokalet – senere måske også i FrontOffice).

Hvordan får jeg adgang? 
Kontakt Evo Signage for at få adgang til POS skærme i butikkerne. 

Har du spørgsmål ang. POS skærme?
Har du spørgsmål ang. POS skærme, så kontakt Karsten Nørgaard fra Evo Signage på tlf. 5353 4694.

Relateret til

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

0 kommentarer

Log ind for at kommentere.